Excursie VWG ZWVl naar Oostkust 28.09.2014 gaat niet door

Activiteiten van, vragen voor en informatie over Vogelwerkgroep Zuid-West-Vlaanderen

Moderator: Christoph

Excursie VWG ZWVl naar Oostkust 28.09.2014 gaat niet door

Berichtdoor yann op 26 sep 2014, 07:54

De najaarsexcursie van VWG ZWVl is telkens weersafhankelijk. Indien er goed landtrekweer wordt voorspeld, wordt die immers geswitcht met een landtrektelling in Zuid-West-Vlaanderen.

Zo ook dit najaar. Nu de weersvoorspellingen voor zondag zo gunstig lijken, en iedereen goesting heeft om te trektellen in eigen streek, werd besloten de excursie naar de Oostkust af te gelasten. Iedereen is van harte welkom op onze vernieuwde trektelpost aan de Geitenberg te Kortrijk-Kooigem.

Als je om 7 uur naar ’t Hoge komt (zoals aangekondigd was) word je opgehaald door Yann en wordt er gezamenlijk gereden naar Kooigem. Je kan ook zelf eventueel deze activiteit met eigen middelen en op gelijk welk tijdstip van de dag vervoegen aan de telpost zelf. Adres Geitenbergstraat via Verloren Hof Kooigem.

Gelieve ons te verontschuldigen voor deze wijziging maar we zijn overtuigd dat dit een superleuke dag wordt.
yann
Steenarend

Re: Excursie VWG ZWVl naar Oostkust 28.09.2014 gaat niet door

Berichtdoor manne op 26 sep 2014, 11:32

Mét het WK wielrennen op de weg in Ponferrada op reuzenscherm op ttp de Geitenberg (u vriendelijk geleverd door de firma Feryn 8-) ? )
manne
Vale Gier

Berichtdoor yann op 26 sep 2014, 16:51

Er zal wel iémand een Ipad meehebben, toch?
Manne, als ik wat moet meebrengen van de bakker zondagochtend, sms me de bestelling.
yann
Steenarend

Berichtdoor Free op 26 sep 2014, 19:15

Ik zal mijn ipad meebrengen, als jij jouw smartphone als wifi hotspot instelt. Kunnen we jouw data limiet plat trekken :lol:
Free
Buizerd

Keer terug naar Vogelwerkgroep Zuid-West-Vlaanderen