Moderator: christoph

yann schreef: Zwarte Specht in jaja, de Gavers : éénmaal dacht ik de kruukruuroep te horen, maar 't was tamelijk ver en geen 2de keer gehoord ...)

Mij vooral geconcentreerd op gebieden die anderen voorzeker wat minder zouden bezoeken
yann schreef:'k Heb vandaag mijn jaarlijst voor ZWVl wat proberen aan te vullen. Mij vooral geconcentreerd op gebieden die anderen voorzeker wat minder zouden bezoeken. Zes nieuwe vandaag : Cetti's Zanger, Patrijs, Kievit, Smelleken, Grote Zaagbek en Slechtvalk. En nog enkele die ik niet zeker was (oa Kleine Bonte Specht in Arnolduspark Tiegem en Zwarte Specht in jaja, de Gavers : éénmaal dacht ik de kruukruuroep te horen, maar 't was tamelijk ver en geen 2de keer gehoord ...)
Ik zag die Topper er gisteren om 13u30 (sas Bossuit). Om 13u50 of zo stond hij op waarnemingen.be. Vaak wordt het uur van waarnemen niet op waarnemingen.be ingevuld. Ik vind dat een gemis. Ik zou een oproep willen doen om zo vaak als mogelijk wél het uur in te vullen.
Dirk L schreef:De huidige Scheldebedding valt maar gedeeltelijk samen met de gewestgrens. Overal heb je afgesneden eilandjes Vlaanderen en Wallonië. De kans dat je Steppenkiekendief al eens een paar m2 in de regio gezeten heeft is nagenoeg 100 %. Dat laat je dus niet liggen, zekers ??

christoph schreef: in de eerste helft van mij

christoph schreef: Als je dus iets wil organiseren: doe gerust.

RBI schreef: ...OK, Dirk, in jou hebben we de moraalfilosoof en arbiter gevonden voor de Lijsters van VWGZWVL(omdat verschillende Lijsters een afwijkend moraalbesef hebben, kwamen velen toch al niet in aanmerking
)
yann schreef:Dat heeft ie rap geleerd !
Thijs, eigenlijk valt daar niet te veel aan te organiseren. Ge kunt dat doen via het forum. Bv iedereen die meedoet een bepaald stuk uit de regio geven om uit te kammen, zodanig dat de hele regio doorkruist wordt en we ons niet alleen concentreren op de gebieden die theoretisch de beste zijn. En overdag (bv 10.00u tot 16.00u) kan er een centrale trektelpost worden georganiseerd met goed zicht op het ZW.
Keer terug naar Vogelwerkgroep Zuid-West-Vlaanderen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast