"eerste" vergadering van de vwg Mandelstreke 26.01

Vragen voor en informatie over vogelwerkgroep Mandelstreke

Moderator: jelle

Berichtdoor jelle op 25 jan 2005, 20:38

ik moet werken tot 18:30 en moet zelf met de fiets komen. Ik maak wel nog een tussenstop bij de ouders van mijn vriendin. Ik vrees dat ik klaas niet kan oppikken
jelle
Buizerd

Berichtdoor jelle op 27 jan 2005, 00:15

Ik kwam en ik zag dat er veel goed volk was. Hopelijk draagt de vwg ver...
jelle
Buizerd

Berichtdoor geert van slyps op 27 jan 2005, 00:23

de eerste vergadering van VWG Mandelstreke zit erop! 18 man en 1 vrouw aanwezig, mooi verdeeld tussen Natuurpunt, de Buizerd, een enkeling (kaas) van JNM en 2 Lichterveldenaars, zowaar on4dbl!.
bepaalde "typische" vwg activiteiten draaien al lang en goed in de streek (kerkuil- en steenuilwerkgroep; gierzwaluwen en VOC). andere als waarnemingen centraliseren en doorgeven, trektellingen, akkervogelproject en andere moeten nog groeien en belangstellenden vinden. het is altijd eerst een beetje tasten en zoeken.
Jelle had een zeer gedetailleerde handleiding gemaakt over wat en hoe op het forum en heeft een 10 tal niet forumfanaten proberen te verleiden[;)]. hopelijks kunnen we ze binnenkort verwelkomen.
een uitgebreid verslag en melding van wat er in de toekomst te gebeuren staat volgt. geïnteresseerden sturen me een mailtje met hun adres.
geert van slyps
Bosuil

Berichtdoor yann op 27 jan 2005, 08:44

Ik had er 21 geteld, Geert. Een vliegende start zowaar.
En nu trachten de juiste vitesse te vinden ! Als 't nodig is, mag je gerust wat wieltjezuigen bij onze vwg. En rij ons later maar uit de wielen.
yann
Steenarend

Berichtdoor geert van slyps op 05 feb 2005, 23:01

't heeft een tijdje geduurd, maar hier zijn er toch een paar foto's van de eerste samenkomst.
't was een serieus moment...

Afbeelding
Afbeelding
geert van slyps
Bosuil

Berichtdoor klaasdebus op 05 feb 2005, 23:33

Onze toekomstige voorzitter (Geert) heeft deze avond de lastige taak gehad om enkele 'wilden' (JNM'rs) te overtuigen en hij heeft dat FANTASTISCH gedaan!
Nogmaals bedankt Geert!

Mvg,

klaas

http://www.jnm.be/roeselare
klaasdebus
Buizerd

Berichtdoor jelle op 13 jan 2006, 20:04

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by DEK</i>
<br /><blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jelle</i>
<br />Misschien kunnen we dan eens de gebieden die in onze regio liggen bundelen om zo enkele specifieke topics aan te maken of aan te laten maken? Ik ben een inwijkeling in deze regio en weet bijlange nog niet alle 'natuur'plekjes zijn. Ik veronderstel dat ik niet de enigste ben...
<hr height="1" noshade id="quote"></blockquote id="quote"></font id="quote">

de JNM (Stijn Derammelaere) is bezig met het maken van steekkaarten (met historiek, flora en fauna,...) van alle gebiedjes in de streek (zelfs tot in Tielt). De bedoeling is om dit eventueel in een boekje uit te brengen of iets in die aard.

ben gisteren tot de vaststelling gekomen dat er nog veel mooie bosjes in de streek staan.

Do not underestimate the power of Ardooie

www.jnm.be/roeselare

Hoe zit het met dat boekje? Is daar al iets van bij de drukker geraakt?
jelle
Buizerd

Berichtdoor jelle op 13 jan 2006, 20:06

<blockquote id="quote"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica" id="quote">quote:<hr height="1" noshade id="quote"><i>Originally posted by jelle</i>
<br />ik moet werken tot 18:30 en moet zelf met de fiets komen. Ik maak wel nog een tussenstop bij <s><font color="red">de ouders van mijn vriendin</font id="red"></s>(een kleine up-date) mijn schoonouders. Ik vrees dat ik Klaas niet kan oppikken
jelle
Buizerd

Berichtdoor klaasdebus op 15 jan 2006, 08:57

Van Stijn horen we helemaal niets meer. Het was meer 'zegger' en 'organistor'( van excursies waar hij zelf niet aanwezig was) laten we zeggen.
Misschien houd ik me er wel mee bezig na de examens enz. Nog liefhebbers?
klaasdebus
Buizerd

Berichtdoor Harry op 15 jan 2006, 10:33

Voor die steekkaarten? Zie ik wel zitten, vanaf 11 februari sta ik ter uwer beschikking.
Harry
Buizerd

Berichtdoor jelle op 15 jan 2006, 11:00

ludo, versta je het nu?
jelle
Buizerd

Vorige

Keer terug naar Vogelwerkgroep Mandelstreke