vogelposters

Alles over diverse veldwerkmaterialen, optiek en fotografie

Moderator: Xyuny

vogelposters

Berichtdoor dahlgren op 18 sep 2004, 22:08

hallo,

mijn vriendin zoekt voor haar stage in het kleuteronderwijs posters met vogels op.

Waar kan ik best wezen om daar aan te raken??

ik heb reeds één poster met blauwborst (je weet wel van de reeks met oa koninginnepage, gewone dophei, geelvlekheidelibel, ...).

alvast bedankt

mvg Stijn
dahlgren
Spreeuw

Berichtdoor Yves op 19 sep 2004, 00:17

De posters 'onze dagroofvogels' / 'onze nachtroofvogels' enz. zijn wellicht bij het KBVBV te koop. Zie website vogelbescherming.
Yves
Steenarend

Berichtdoor diedhert op 19 sep 2004, 13:51

die posters met blauwborst, libel, koninginnepage daar kun je normaal gezien aanraken in een provinciaal bezoekerscentrum (in de Nachtegaal te De Panne zijn die zeker te verkrijgen). Als je goeie posters voor een spotprijs wil van dieren (maar dan niet van inheemse dieren) raad ik je zeker aan je oor te luister te leggen bij mensen in Gent of Leuven. Een paar keer per jaar is er daar een postbeurs, en daar kun je allerhande posters (en telkens ook 10-50 soorten met dieren/natuurtaferelen op) kopen voor telkens 2-3 euro per poster. En ik vind ze nog goed van kwaliteit ook.

Diederik D'Hert
GSM: 0497/249119
URL: http://users.pandora.be/diederikdhert
diedhert
Bosuil

Berichtdoor xyala op 19 sep 2004, 14:25

Meestal is dat in Gent, ergens in het begin van het academiejaar (aan de grote studentenresto in de Overpoortstraat)
xyala
Buizerd

Keer terug naar Veldwerk en fotografie