Waar is natuurpunt in de jacht-in-de-sneeuw-discussie?

Alles over natuurpunt en de educatieve projecten

Waar is natuurpunt in de jacht-in-de-sneeuw-discussie?

Berichtdoor Xyuny op 21 jan 2013, 11:10

Ik zie tussen mijn emails een opmerking passeren van één van onze bestuursleden:

...
en terloops
valt het jullie niet op dat Natuurpunt akelig stil blijft in vraag naar stoppen van de jacht bij deze koudegolf
alleen Vogelbescherming en... St Hubertus halen daarbij de krant
ook rond ijs, schaatsen en watervogels geen kik....
wat blijven zij toch publieksvriendelijk in Mechelen, maar ik wil de slogans aanpassen:
'vogels beloeren en katten voeren' voor het komende WE
...

Ik gooi het hier ook eens op omdat ik me er ook wel kan in vinden, in die opmerking. Ik heb niets van NP gehoord, wat niet wil zeggen dat er geen reactie was, want ik volg maar weinig media.

Langs deze weg: mocht er nog niets geweest zijn hierover vanuit Natuurpunt: doe er dan iets aan aub. 't Is 't moment om in de media te komen. ;-)

De studiewerkgroepen werden gevraagd een met een charter akkoord te gaan inzake hun werking. Wel, wij verwachten ook wel wat terug. We krijgen wel al wat terug natuurlijk, maar ook op het vlak van media zou er nu iets mogen komen, denk ik (als 't er dus nog niet geweest is).
Graag zou ik worden overtuigd van mijn ongelijk: dat er toch al vele publicaties zouden geweest zijn.

Ik kan maar hopen dat de stem van Natuurpunt niet door 'hogere krachten' gesmoord wordt. :-S
Xyuny
Buizerd

Re: Waar is natuurpunt in de jacht-in-de-sneeuw-discussie?

Berichtdoor Davy op 21 jan 2013, 16:46

Inderdaad. Vogelbescherming Vlaanderen schuwt de juridische middelen niet. Da's ook de reden waarom ik lid ben geworden bij hen.
En ze weten inderdaad telkens de media goed te bereiken.
Vorm is leegte, leegte is vorm
Davy
Sperwer

Keer terug naar Natuureducatie