Frank Vandendriessche overleden

Alles over natuurpunt en de educatieve projecten

Frank Vandendriessche overleden

Berichtdoor Davy op 20 okt 2012, 07:03

Vanmorgen had ik dit mailtje in m'n mailbox. Ik hoop eigenlijk dat het een vergissing is en niet klopt... 'k Ben er erg van aangedaan: zoals ik eerder al eens vermeldde op dit forum: Frank was (samen met Geert Vanloot) de man die me op latere leeftijd tot natuurstudie bracht: z'n gedrevenheid en kennis, gecombineerd met een vleugje humor, waren de zaken die onmiddellijk aantrokken. Z'n enthousiasme werkte heel aanstekelijk !
Je zult hard gemist worden, Frank. Het ga je goed !

http://www.natuurpuntkortrijk.be/

Beste,

In de loop van de avond vernam ik dat Frank Vandendriessche vanmiddag geheel onverwachts thuis overleden is. Met Frank verliezen we een pionier en boegbeeld in de Kortrijkse natuurbeweging. Zijn grote liefde voor de natuur en z’n gedrevenheid hebben mij en vele anderen geïnspireerd. Frank was onze gids. Z’n kennis van planten, paddenstoelen en - z’n stokpaardje - ecologie, grensde aan het onwaarschijnlijke en hij deelde die kennis graag met iedereen die interesse toonde. Ook op vlak van inventarisatie en beheer heeft Frank enorm veel werk gezet – meestal in stilte want zo was hij : hij viel niet graag op. Frank was een heel aimabel man en we zullen hem dan ook verschrikkelijk missen.
Vorm is leegte, leegte is vorm
Davy
Sperwer

Re: Frank Vandendriessche overleden

Berichtdoor manne op 20 okt 2012, 08:06

Wat Frank allemaal in stilte deed voor de natuur in onze regio, is allicht niet op te lijsten. Een groot verlies. We zullen je missen, Frank!
manne
Vale Gier

Berichtdoor Davy op 20 okt 2012, 08:52

Vorm is leegte, leegte is vorm
Davy
Sperwer

Berichtdoor Robin Septor op 20 okt 2012, 11:10

Robin Septor
Spreeuw

Keer terug naar Natuureducatie