NATUUR.GIDS

Boeken, publicaties en tijdschriften over natuuronderwerpen

Moderator: Pieter Van Dorsselaer

NATUUR.GIDS

Berichtdoor Djoni op 29 sep 2011, 20:44

De natuur.gids vind ik bijzonder goed geslaagd. 66 verrassende natuurtochten in België... we leren weer nieuwe gebieden te ontdekken
om er alleen, met vrienden of met de plaatselijke afdeling eens naartoe te trekken.
We krijgen weer inspiratie om even naar een ander oord te trekken op de jaarlijkse bustrip !
Dit boekje is zeker het beste natuur-wandelboek wat volgens mij ooit verschenen is in ons land.
Het boek is zeer to-the-point met zeer veel praktische uitleg (vooral hoe er te geraken) en bijzonder mooi geïllustreerd !
Deze veldgids is volgens mij reeds méér dan het jaar lidgeld waard.
Proficiat aan alle natuurpunters die hier uren hebben aan meegewerkt.
Vraagske :
Kan je nog extra natuur.gidsen kopen ?
Of anders gesteld kunnen Natuurpuntafdelingen ze aankopen om ze door te verkopen om leden te maken zoals met de jaarkalenders ?
Djoni
Buizerd

Re: NATUUR.GIDS

Berichtdoor yann op 29 sep 2011, 21:13

Djoni schreef:Of anders gesteld kunnen Natuurpuntafdelingen ze aankopen om ze door te verkopen om leden te maken zoals met de jaarkalenders ?
Eens informeren bij NP, Djoni. Zou me niks verwonderen dat die dingen in het welkomstpakket van de nieuwe leden gaan zitten.
Klein voorspellingske : de lakenverkoop in de buurt van de beschreven gebieden zal naar ongekende hoogten pieken :-D .
yann
Steenarend

Keer terug naar Natuurliteratuur